Amethyst Sama: kérés

 

A novella II. helyezést ért el a Levelek a Jézuskának 2085-ben Novellaíró pályázatunkon

<kérés>

egyistenhitek továbbgondolásából kreált az egy igaz fiaként leküldött és feláldozott vérével új felekezetet létrehozott szeresd felebarátodat-szlogen jogbirtoklója kicsinyítőképzős megfelelője

=Jézuska

segítségedre van szükség

<definíció:segítség>Olyan cselekedet feljavított változata melyre a prototípusom részben vagy egyáltalán nem képes vagy tulajdonság mellyel eleve nem rendelkezem</definíció>

találtam egy példányát a kihaltnak hitt házi kedvenccé silányított sivataglakó emlősök osztályába tartozó jellegzetes pofazacskó-felpúpozódásra képes magányos életvitelt preferáló rágcsálók rendjét gyarapító mosecricetus auratust

=aranyhörcsögöt

szőrtakarója hiányos és színtelen testzsír százaléka vészesen alacsony és csontozata gyenge

vitamininjekciókkal feljavítottam immunrendszerét

talált növényi eredetű magokkal gyarapítottam testsúlyát

ám szürke-esőtől változó hőmérséklet ellen tehetetlen vagyok

<lista:hideg>

<h:fémkarom>

 <h:fémujjam>

<h:fémfülem>

<h:fémölelésem>

</lista>

redőim közé tuszkoltam közel a hajtómotorhoz

ám hősugártól a szőrtakarója majdnem meggyulladt fájdalomként élte meg belsőm melegét

új prototípus vagyok tapasztalat híján és hálózat lekapcsolása óta nem férek hozzá a megöröklött tudáshoz

szürke-eső előtt gyártott idős kollégák még hősugarat sem tudnak termelni

ezért kérek tőled

<lista:tárgy>

<t:meleget ami éltet>

<t:meleget ami nem öl>

<t:meleget ami életben tartja szürke-esőkor a kis rágcsálót>

</lista>

én az első szürke-eső évében legyártott törődésre beprogramozott 65 év jótállással HELP1-36 előre köszönöm az üzenet fogadását

</kérés>

Népszerű bejegyzések